sobota 21. dubna 2012

Deka

Moje zatím poslední patchworková deka. Není první, už jsem jich pár ušila, ale je první ze zahraničních látek. Ty jsem zakoupila v Ragosu... Deka byla dárkem ke kulatým narozeninám  mé švagrové. Udělala ohromnou radost a já ji měla o to větší  ♥






13 komentářů:

  1. Je krásná!!!! To věřím, že udělala radost :-)

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Katko, děkuji ti, jsem ráda,že se líbí - a vložila jsi mi úplně první příspěvek.. jsi zlatá ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Deka se mi moc líbí, gratuluju Ti ke skvělému výběru látek, efekt je mimořádný.

    OdpovědětVymazat
  4. no pááááni, to je veledílo, neuvěřitelný dárek! Moc krásná...

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Jituš:-)) tuhle deku jsem obdivovala už na Marině je moc pěkná ..a blog máš taky moc krásný!! ..vím jak je těžké začít ...tak ti přeji hodně zdaru a těším se na další příspěvky ve Tvém blogu :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Táni, moc děkuji. No mořila jsem se s blogem celé odpoledne a zítra budu pokračovat, když jsem se na to dala :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jituš deka je překrásná a Tvůj blog už sleduji.Těším se na další výtvory.

    OdpovědětVymazat
  8. Deka je překrásná!!! A blog moc prima, tak Tě vítám ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta je fakt úžasná!! Nádherně sladěná:-)

    OdpovědětVymazat
  10. překrásná deka...mám tvoji tvorbu moc ráda..hezkou neděli:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Všem ještě jednou děkuji, moc mě těší, že se vám deka tak líbí

    OdpovědětVymazat
  12. Deka je moc krásná a v krásných barvách.

    OdpovědětVymazat