středa 23. května 2012

.. a do třetice

Vzhledem k tomu,že se moje nemoc trochu protáhla a na šicí stroj se i nadále práší, pokračovala jsem v háčkování kulaté dečky či polštáře, který jste viděli v mém předchozím blogu. Vzhledem k tomu,že jsem již vyčerpala sto let staré příze v použitých odstínech - končím.... Zvu vás k nakouknutí, jak moje práce pokročila.



























a ještě se mi podařilo dokončit pár broží, které jsem  tu jako polotovary taky již měla... Hotové brožičky jsou k mání v mém obchůdku  na Fleru , kdyby někomu padly do oka. 


Děkuji,že jste se zastavili a krásný, prosluněný den přeji............

3 komentáře:

  1. Nemoc je nepříjemná můra... moje malá princeznička už s ní bojuje šestý týden... snad už se zadaří a vyrazíme příští týden do školky... polštářek utěšeně přibývá a brožičky jsou krásné... tak brzké vyzdravení a hezký den! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za milý komentík. Já mám už třetí týden neschopenku a to jsem to před tím ještě téměř dva týdny přecházela. Jak se může i ,,jenom,, bronchitida protáhnout, když se od počátku neléčí tak, jak má. Ale už je mi líp, tak snad brzy budu moci tvořit dle libosti

      Vymazat
  2. Krásně ti pokročila kulatá dečka, jsi šikovná ve všem co vezmeš do ruky:)

    OdpovědětVymazat