středa 30. května 2012

Za co může nemoc.....

Člověk by nevěřil, že nemoc mi může přinést taky něco pozitivního. Ale stalo se. Díky tomu, že z obyčejné bronchitidy se vyklubala nemoc komplikovanější a taky delší než jsem čekala, jsem objevila kouzlo háčku a háčkování.  Koupila jsem si supr knížku a už to šlo .. Tady je sada, kterou jsem právě dokončila. Mám z ní moc velkou radost a určitě s háčkem nekončím. Je to výborná zábava, když nemůžu trávit čas u stroje. Vzor na základní čtvereček jsem našla při brouzdání po netu u milé Deni a je TADY






7 komentářů:

  1. Jituš♥
    ..i nemoc se někdy hodí něco o tom vím :-))))
    a vždy si to doma užívám ..no to tak slyšet posudková , tak mám po žížalkách!!
    miluji to Tvoje háčkování!!!
    ..podle toho co u je Tebe na blogu vidět ,že provádíš s háčkem tak bych řekla ,že ses narodila s háčkem v ruce..máš to nádherné ..já jsem na háčkování podle návodu kopyto ..jediná Mia mě dokázala naučit růžičku podle jejího návodu ... jinak potřebuji vše ukázat růčo .-))
    ale moc ráda chodím k Tobě nakukovat na háčkování..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni ♥
      díky za moc nádherný komentář.. udělala jsi mi velkou radost. Neboj se háčku a zkus to, opravdu to není tak těžké. Teď zajíždím svůj novotou vonící Brother a pochlubím se zase jiným tvořením.

      Vymazat
  2. u nás začíná háčkovat dcera a mě úplně svrbí prsty. Vytisknu si ten návod na dovolenou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si ho vytiskni, je to jednoduché a fakt moc pěkný čtvereček. Určitě se k němu ještě vrátím...

      Vymazat
  3. jeej, naozaj prekrásny štvorček, tu musím nakuknúť častejšie ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, jsem ráda,že se ti u mně líbí a ráda tě tu uvidím ..

      Vymazat
  4. moc krasne hackovanie...a aj cely blog :)

    OdpovědětVymazat