pondělí 4. června 2012

Bílá káva ...

Kolečka pod hrníčky v barvě bílé kávy a bílou kávu do hrníčku ...  A taky kytička pro radost.






9 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Terezko, už si chystej háček a přízi a v Brně se na to vrhneme... nebo kdyby jsi jela do Hodonína a měla chuť a čas, dej mi vědět a můžeme se domluvit na kafíčko a pokec o šití a taky tě naučím co a jak s háčkem. To by bylo úplně nej řešení, co ty na to?

      Vymazat
  2. Krásné podložky, Jíťo... moc se mi líbí ta barvička... a nádherná jarní kytička! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
  3. Jíťo, máš u mě na blogu ocenění, vyzvedni si je, prosím! Krásný večer! LenkaH.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Leni, ale já si to nezasloužím. Vždyť mám blog chvilku a teprve začínám....... Ani nevím co a jak s oceněním.... Už letím k tobě. Nevím ani co říct a ani jak ti poděkovat. Jééé ty jsi zlatíčko. Tak asi jen, že moc a moc děkuji

      Vymazat
  4. Jituško ♥ teda Ty jsi ,ale šikulka to Tvoje háčkování je nádhera !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, ty jsi taková moje vzpruha a podpora neskutečná.... díky moc

      Vymazat
  5. Nádherná kolečka. Bílou kávu potřebuji třikrát denně. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílou taky můžu. Na fotce je sice hrníček prázdný, ale mňam, hned ráno si dám kafíčko

      Vymazat