pátek 19. října 2012

Drážďanský talíř

Ano, přesně tak se jmenuje patchworková technika, která zdobí střed prostírky na stůl - drážďanský talíř. K ní jsem ještě ušila 4 podkafíčka, Vše je ušito z  amerických látek ze scrap balíčku od Ivanky z obchůdku. Soupravu jsem ušila pro jednu moc milou sestřičku jako dárek za to, jak se starala o manžela během jeho hospitalizace. Dnes mi při focení sice sluníčko přálo - fotky jsou povedenější, ale je vidět, že podzim je tu a stíny jsou delší a delší...






8 komentářů:

  1. Krásne farbičky, krásna súpravička !

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovinka se na něho chystám a místo toho tu jen obdivně koukám na tvou nádheru. Moc se Ti povedl.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jituš.
    tak to je opravdu moc hezký a vkusný dárek.Obdivuji patchwork.Moc se mě to líbí.Hezký víkend marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Jitu, to je nádhera! Moc krásné šití, jsi tááák šikovná!
    Hezký večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, moc se mi ta technika líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Jitko, veľmi podarená súpravička. A na darček ako stvorená, je to milunke.

    OdpovědětVymazat