sobota 9. března 2013

od každého kousek . . .

Co dělám ? Od všeho kousek . . . Vznikl ještě jeden koláč na stůl a na další dva mám střiženo. Mám je v plánu jako dárečky. Do toho háčkuji po večerech a ještě se mi podařilo dokončit další bloky v patchworkovém klubu. 





všechny bloky, které zatím mám dokončené ..

čtverečky na deku přibývají pomalu - chyběla mi krémová příze

už jarní šála do saka - třeba se mi podaří jaro přivolat ..

a taky bych zapomněla - pořád peču chleba....


6 komentářů:

  1. Tedy:-) jeden výrobek hezčí než druhý, asi bych si ani nedokázala vybrat - i když by asi zvítězilo něco šitého:-) a chleba máš lepší než kupovaný a určitě i chutnější. Jsi šikulka. ahoj a hezkou neděli. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji moc za milý komentář. Nakoukla jsem k tobě na blog a s patchworkem držím palce..... Ať se daří

    OdpovědětVymazat
  3. Jitu, vidím, jak jsi pracovitá! Jsem úplně pryč z kombinace látek, vzorů, to je pastva pro oko!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jituš Ty jsi ale pilná, všechno máš krásné, ale ten koláč na začátku je úplně nádhernýýý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jill - díky, díky, díky moc. Jsem moc ráda, když se moje práce líbí.. jste zlaté všechny.

      Vymazat