úterý 5. listopadu 2013

Kabátky na knížky

Ušila jsem další obaly na knížky.. využila jsem panely, které jsem dostala na posledním srazu v Brně. Děkuji tímto Ivance - Bellet, panely jsou od ní. Ještě mám další panely a tak se můžete těšit na další jejich uplatnění. 


a trošku na jinou notu - patchworkové, jeden v kombinaci s ruční výšivkou...



6 komentářů:

  1. Z kníh v nich by sa krásne čítalo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny obaly jsou moc krásné. Ten modrý, se střevíčkami, je ale naprosto dokonalý!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné obaly, ale nejkrásnější jeten puntíkovaný s kytičkou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Очень красивые обложки! Прелесть!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné obaly a nápaditě umístěné panely. A ty patchworkové též nemají chybu.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera! Všechny jsou supr, ale ty poslední se mi líbí přece jen nejvíc :) Jitka

    OdpovědětVymazat