neděle 8. prosince 2013

Trapunto

Luxusní polštář z panelu Flirt by Sandy Gervais Moda Fabrics.  Nádherný, zamilovaný, efektní quilt. Může být krásným a originálním vánočním dárkem Celý je prošitý ručně bavlnkami a následně jsem použila techniku zvanou Trapunto - jedná se o efekt ,,vycpávání,, určitých  míst na quiltu, míst, které chceme zvýraznit. Jedná se o dost pracnou záležitost, vycpávání provádíme po jednotlivých částech a to zezadu.
  Polštář je na prodej, vzhledem k velké pracnosti je cena vyšší. Kdo by měl zájem, ozvěte se do komentářů a přidejte svoji emailovou adresu.






This pillow is made out of fabric panel. I added some hand stitching plus I used trapunto technique for some parts to create the puff effekct. The background is FMQ. Linking up with Cushion for Christmas blog hop.


Ms Midge

16 komentářů:

  1. Jituško je nádherný a protože tuto techniku znám a traputo jsem šila , moc dobře vím že to není jednoduchá technika ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Táni, holka moje, moc a moc děkuji, jsi zlato a myslím na tebe, snad je líp... ♥

      Vymazat
  2. Velká nádhera, Jituško! To není polštář, ale krásný příběh.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, příběh to byl , hlavně mi zabral hodně večerů

      Vymazat
  3. Jitko absolútna špička...si jednička. Všetko je krásne ale tie látky zladene nemajú chybu, proste suuuuper.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Jituš, tak to je tedy tak kouzelný kousek, že bych ho snad nedala z ruky!! Trapuno znám jenom teoreticky, je to opravdu velká piplačka, máš můj veliký obdiv ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, tak už má svého nového majitele, bude dárkem od Ježíška.. mám radost. A děkuji

      Vymazat
  5. Wow! I love your cushion! Thank you so much for joining up with the blog hop! xx

    OdpovědětVymazat
  6. Thank you very much for dropping by. Have a great day!

    OdpovědětVymazat
  7. Velmi dobrý nápad. Sama šít umím velmi dobře a Ty jsi mne "nakopla" k podání výkonu. Tedy až seženu potištěnou látku co se mi bude líbit :-).

    OdpovědětVymazat