pondělí 27. ledna 2014

Cotton light

... je název krásné příze od f. Drops - složení 50% bavlna, 50% polyester. Koupila jsem ji v několika odstínech a tak mohly během víkendu, kdy jsem byla na víkend  u dcery v Praze, vzniknout  tyto podkafíčka. Háčkovala jsem hlavně ve vlaku, cesta byla dlouhá a tak mám hotovo hned v několika barvách. Všechny jsou pro případné zájemce na prodej. 





7 komentářů:

  1. Jsou moc pěkný. Já si asi vezmu háčkování v pátek, až půjdu s Honzíkem na rehabilitace. Má 3 po 20ti minutách, tak to bych mohla něco dělat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jééé Jituš, to je náhoda! Hádej na čem právě ujíždím? ... mám to jako přes kopírák... od minulého víkendu... z Cotton Light tu fialkovou, těmi už jsem podarovala Lenku a pak je dělám z Paris... jen nafotit... se tu musím smát, jak jsme se trefily :-D Je to skvělá rychlovka!

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná podkafíčka, pěkné barvičky. :-) Ta příze vypadá na pohled sympaticky.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná podkafíčka, Jitko!

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná příze a úžasné barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jitu,
    jsou parádní!! A ty barvičky!!
    hezký den
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Jitu,jsou krásně pastelkové....:-)
    Hezké dny.Jitka

    OdpovědětVymazat