úterý 18. března 2014

Už letí.....

... kdo ? No přece anděl. Pozor a je tu konečně andělský polštář číslo 2. Nedávno jsem šila podobný, laděný do modré barvy - TADY .  Tentokrát  jsem použila látky z kolekce Fa la la la od Moda fabrics. Anděl je kombinací aplikace, výšivky a ručního prošití. Musím říct, že tato varianta mi padla do oka víc, jak ta předchozí. Kolekce Fa la la la má krásnou kombinaci barev - červená, zelená, hnědá... a jejich různé odstíny.. 






11 komentářů:

  1. Jituško, je elý polštářek skutečně luxusní, nuádherný, obdivuji i tady!

    OdpovědětVymazat
  2. Jity, musím Ti toho krasavce pochválit eště tady:o). Ta kombinace barev je fakt bohouská, to už nemluvím o kolekci Fa la la la a to Tvé provedení je dechberoucí;-D! Páčko Míša

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásný. Jak barvy tak i provedení no prostě nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  4. Anděl šije anděly, pak to nemá být tak krásné ♥

    OdpovědětVymazat
  5. trocha barev a jak výrazně to celý projekt ovlivní .. je nádherný Jitu

    OdpovědětVymazat
  6. Ten je nádherný, fakt se ti moc povedl. Ještě jsem se koukla i na ten modrý - oba jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  7. Pane Boze ten je uzasny...aaaach....mas neskutocne sikovne ruky...:) pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  8. Andělský polštářek je prostě andělský... :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jitkuško, vankúšik mi vyrazil dych, je neuveriteľné krásny :)

    OdpovědětVymazat