sobota 19. července 2014

Košík na pletení

Dlouho jsem o něm snila a taky pořád trapně nosila klubíčka v igelitce... konečně na něj včera došlo. Udělala jsem si na košíčku spoustu kapes  nejen uvnitř, ale také zvenku. Kapsičky jsou úzké na jehlice nebo háčky, ale taky širší zase na nůžky a různé jiné drobnosti. A klubíčka mají spoustu místa.... Hlavně večer, u televize se po chviličkách víc a víc dávám dohromady nejen s háčkem, ale také s jehlicemi ....

Návod tady - U Sovičky






10 komentářů:

  1. Skvělý košík a bude Desné šikovný.

    OdpovědětVymazat
  2. krásná práce, je nádherný, už dlouho plánuji něco podobného, mohu se zeptat na rozměry? děkuji za inspiraci a přeji pohodové tvořivé léto:-)))

    OdpovědětVymazat
  3. moc krasny kosik, vsetko potrebne sa do neho zmesti a hlavne ma krasne farebne zladenie :) to je velke plus , pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  4. Jituško, to je přesně to, co taky NUTNĚ potřebuji :-) a stále odkládám :-)) Je super ♥ Hana

    OdpovědětVymazat
  5. Něco takového bych taky potřebovala, díky za odkaz a inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  6. Košík je nádherný a správně praktický!

    OdpovědětVymazat
  7. Je skvělý! A já mám ten můj ještě pořád někde nastřižený a nedošitý... jen co budu týden bez dětí, tak snad dodělám resty... :-)

    OdpovědětVymazat