středa 20. srpna 2014

Kapsář


Kapsář za postel.. a žádný drobek. Na délku má 2m a na výšku téměř 50cm. Kombinovala jsem nakládané kapsy, klasickou kapsu a kapsu na gumu. Kapsy jsou dozdobeny strojovou aplikací různých zvířátek a taky stromečků a tak. Je řádně vyztužený vatelínem, plus ronopastem - proto bude hezky držet tvar a neměl by se prověšovat. Nedávno jsem šila sadu různých rehabilitačních polštářů - TADY  a kapsář je do sady k nim. 








8 komentářů:

  1. mooc povedený, krásné aplikace zvířátek :) ten slon s balónky je skvělý

    OdpovědětVymazat
  2. Такие милые кармашки!

    OdpovědětVymazat
  3. Jituško, zdravím a chválím, kapsář je skvělý!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krása... nejvíce se mi líbí čtvrtá fotka - ptáčkové na béžovém podkladu a aplikace stromu a ptáčka ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Kapsář je výborný. Moc se mi líbí slon a žirafa. Podobné obrázky mám doma vytištěné a chystám se je taky na něco použít :-) Díky za inspiraci. Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Mám rada aplikácie <3 No a kapsár/vreckár, nemá chybu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Jituško, kapsář je veselý , je na co se dívat, určitě se bude dětem moc líbit.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  8. Jituško, ten kapsářek se Ti moc povedl. U mě boduje slon, ale i ostatní zvířatka jsou skvostná. Zdravím :-)

    OdpovědětVymazat