neděle 13. března 2016

One lovely blog awords




Měla jsem tu čest dostat před časem ocenění pro blogery One lovely blog awords. 
Tohoto ocenění se mi dostalo od Janičky a velmi si ho vážím. Udělalo mi obrovskou radost, protože její práci obdivuji. Vytváří úplně něco jiného než já - sama si barví látky a z nich pak hlavně volným quiltováním vyrábí naprosté skvosty . 
Dle mého je to práce naprosto profesionální. O to víc mě ocenění právě od ní tolik těší. 
Určitě se na její stránky podívejte, nebudete litovat.

Toto ocenění s sebou nese několik povinností...
Poděkování tomu, kdo mi ocenění udělil
Sdílení 7 věcí o sobě
Ocenění blogů, které se mi líbí a chci je doporučit ostatním čtenářům ke shlédnutí

Tady je něco o mně

1. Ruční práce jsem měla moc ráda už jako hodně mladá holka, okoukala jsem něco u svojí babičky, která tu už bohužel není a taky jsem asi podědila vztah k tvoření všeho druhu po mém tatínkovi, který je sice stolář, ale neváhá se pustit do čehokoli, včetně restaurování starého nábytku.. 

2. Šila jsem, vyšívala, pletla, háčkovala.... ale jak šly léta a všechno se dalo koupit, tvoření jsem zanechala, abych se k němu vrátila ve zralém věku a s o to větším zanícením a nadšením..... 

3. Musím také poděkovat svojí kamarádce Martině, která mi před asi 4 - 5 lety ukázala časopis vydávaný Bellet a byla jsem lapena. Bellet mne přivedla k šití a tvorbě, kterou v podstatě dělám dnes - peněženky, pouzdra, kapsičky, kabelky, hračky.... bez ní bych se do takového šití  nikdy nepustila a tak poděkování patří i jí. 

4. Mým dalším koníčkem jsou vnoučata a tvoření právě pro ně, které mě nadchlo v poslední době... tím se dostávám k háčkování a hlavně pletení... tomu jsem propadla a víc a víc se pouštím do větších věcí. Začala jsem u šátků a nákrčníků a postupně se pouštím i do svetrů - a nejen těch maličkých. Mám za sebou první pro sebe a v plánu další. Jen kdyby den měl víc hodin ...

5. A do ještě bych na sebe prozradila - třeba že máme doma dva psí kluky , francouzské buldočky a taky moje děti, když se osamostatnili, tak si je pořídili... a když se sejdeme, je to už pěkná smečka. Ale není nic hezčího, než vděčné psí oči, které vás berou bez výhrad.... 

6. Taky ráda čtu, ale moc mě mrzí, že v poslední době nemám na knížku tolik času, kolik bych chtěla.. Dostala jsem čtečku, což je úžasná věc hlavně při cestování za vnoučaty.

7. A poslední věc, kterou mám moc ráda je focení. Necelý rok je to, co jsem dostala foťák ke kulatinám a snažím se fotit, učit se, zdokonalovat. ... doufám, že je to na mým fotkách vidět. 

A které blogy bych Vám mohla doporučit...je jich tolik ,ale musím vybrat ,,jen,, několik :


1. http://vevka.blogspot.cz/ - Kateřina, jedna z Vlněných sester. Blog nejen o pletení. Moc ráda se chodím inspirovat a když potřebuji poradit, vždy si udělá chvilku... 

2. http://korfela.blogspot.cz/ - Lenka a její blog o životě a taky o tvoření. Inspirující, občas hodně k zamyšlení, úžasný člověk ....

3. http://princavecernice.blogspot.cz/ - blog jedné úžasné mladé paní, která se neváhá vrhnout nejen do pletení, háčkování a šití... líbí se mi její odvaha a chuť všechno zkusit. 

4. http://aranel61.blogspot.cz/ - Aranelka, u které obdivuji pletení a vždy mě dovede inspirovat. Taky krásně fotí... a to se mi moc líbí..

Děkuji že jste se zastavili a kdo dočetl až do konce, děkuji...
děkuji taky za Vaši přízeň, které si vážím. 

7 komentářů:

  1. Blahopřeji k ocenění Jíťo, obdivuji Vaše projekty, které jsem viděla prvně u Bellet a s dovolením jsem si přidala Váš blog na svůj, krásné kousky s láskou tvořené, nádherně sepsáno, přeji ať se daří! :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Jitko moc!:-) i já obdivuji Vás a Vaše šití :-) a těším se na svetřík z Candombe - třeba nám někdy vyjde společné foto:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na svetr se taky moc těším a už teď je ůplet parádní.... Snad se mi podaŕí vydat se na některý sraz do Brna ...

      Vymazat
  3. Jitu, objímám. Se slzou na krajíčku, však mne znáš.

    Tolik času a zároveň tak málo je.
    Každý si volíme sám, jak s ním naložíme.
    Kolikrát pár minut postačí
    a už se člověk přesvědčí,
    Že i jen okamžikem jediným
    změníš si život, to já vím.
    Potkáš přítele či najdeš odvahu.
    Hlavní je nezůstat stát jen na prahu.

    Mám Tě moc ráda ... a Děkuji

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den Jiti, gratuluji k ocenění. Vaše tvoření moc obdivuji, jste moc šikovná. A děkuji také za nové bližší informace o vás v tomto článku :-) Přeji pěkný den! L.

    OdpovědětVymazat