neděle 24. dubna 2016

Dopleteno.....Jarní KAL

Dokončený Jarní Kal u Vlněných sester.
 Tentokrát rychlovka... použila jsem celé jedno klubíčko, které jsem si koupila u 
Tvořím z vlny - 105g - 390 m
Citováno ze stránek : pevná dvounitka, superfine jihoafrické merino, hedvábí 60/40 % - jemná a nekousavá, vhodná i pro citlivé osoby. Barveno profesionálními barvami, které neblednou, výrobek bude neustále krásný a hřejivý... Je nutné ruční praní...
Komu se šátek líbí, určitě nakoukněte, moc hezky se mi z příze pletlo a taky po dokončení a vypnutí se krásně a přímo neuvěřitelně zvětšil na konečných - 
1,90m x 70cm. 
Návod najdete u Vlněných sester, já jsem bohužel musela zkrátit poslední mřížku a vroubek, aby mi příze vyšla... i tak je šátek opravdu hodně veliký. Jedná se o jarní šátek a dá se využít i chladnějším létě, večer, přehozený přes ramena. 





Fotku jsem si z dovolením vypůjčila od Tvořím z vlny, aby jste viděli, jaké bylo klubíčko před pletením... 




9 komentářů:

  1. Ahoj Jituško, je krásný. Vybrala jsi pěkné klubíčko. Já už se taky blížím do finále :-) Pěkný zbytek neděle ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jituško, je krásný. Vybrala jsi pěkné klubíčko. Já už se taky blížím do finále :-) Pěkný zbytek neděle ♥ pa Hana

    OdpovědětVymazat
  3. Tie farby, ... ako by ho samé uplietli:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný, Jituško.Prozradíte jméno příze a velikost jehlic ? Mám podobný kousek od Tvořím z vlny ,tak bych se chtěla u vás inspirovat.Mám ráda veliké šátky.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, jehlice č. 4 a příze to byla tato - http://www.fler.cz/zbozi/hannibal-ante-portas-rucne-predena-7009886

      Vymazat
  6. Dobrý den, máte krásné výrobky. Chtěla bych si uplést stejný šátek, ale na Vlněných sestrách jsem šátek s tímto vzorem nenašla. Můžete mi, prosím poradit, kde hledat. Děkuju Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, nahoře máte odkaz hned v první větě - když kliknete na název Vlněné sestry, tak se dostanete na jejich stránky a v článku najdete větu, český návod nebo překlad si stáhnete zde... zkoušela jsem to a funguje to... pokud by jste i tak nevěděla, napiště. J.

      Vymazat