sobota 23. dubna 2016

Pro pletařky...

Oslovila mě nedávno virtuální kamarádka Míša s přáním vyrobit organizér na krátké a ponožkové jehlice. Daly jsme hlavy dohromady, i když spíš musím přiznat, že hlavní nápad do vzniku tohoto úžasného pouzdra vnesla právě ona a já už pak jenom vše dotáhla po stránce materiálové, technické ... různých dalších menších úprav. 
Prostě když se dají dvě ženské poblázněné pletením dohromady, vznikne takový krásný šitý kousek....
Ještě máme v plánu další projekt, ale to se nechte překvapit. 
Zatím k mání tři kousky, pokud bude zájem, budou další... 










K zakoupení TADY


15 komentářů:

  1. Potěšení je na mé straně! Ušila jsi to nádherně, pořád se kochám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se těším na další super nápady... Zdravím do Prahy .

      Vymazat
    2. Pokud si budeš přát, nápadů je hodně :).
      Já se těším na ten svůj futrálek i s tím dalším ;).
      A já zdravím zase na Moravu.

      Vymazat
  2. Krásný nápad a perfektně ušitý!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, pečlivé, látečky tónově ladí, prostě bezva!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Su super, tiez som si jeden podobny vcera pre seba usila, ihlice pribudali az im trebalo domcek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pochlub se, jsem zvědavá, jak jsi si to namyslela... A ať ti slouží

      Vymazat
  5. Úžasně promyšleno a provedeno, parádička! :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký nápad a krásně zrealizovaný!!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuji, od včera tolik krásných komentářů.... Jste zlaté

    OdpovědětVymazat
  8. Taky už jsem nad něčím podobným přemýšlela, jehlic mám plno, tak by to chtělo nějakou organizaci :-)) pa Hana

    OdpovědětVymazat