úterý 6. září 2016

Quynn

Úžasný návod na čepičku Quynn.
 Návod je placený a můžete ho najít na Ravelry. Už jsem čepičku pletla dřív, ale z jiné příze. 
Tentokrát jsem použila Donegal v jemném odstínu do fialova.... pro B. Prostě dokonalá kombinace. 
Čepička padne i bez šňůrek a barvička byla taky dobrou volbou. 




 ..a barev na výběr mám víc.. kdo by se o této úžasné přízi chtěl dozvědět víc, může se přidat na FB do skupiny - Na vlně pletení...

10 komentářů:

  1. Uz jsem na ni koukala ale me se nelibi na revelry ta spicka(ktera v tomhle pripade neni tim paden se stala capka hezkou) a bez navodu to nikdy takto nedam ☺hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  2. Uz jsem na ni koukala ale me se nelibi na revelry ta spicka(ktera v tomhle pripade neni tim paden se stala capka hezkou) a bez navodu to nikdy takto nedam ☺hezky den Radana

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den,dala by se u Vas objednat cepicka?moooc se mi libi ale asi bych si netroufla...?kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odpověděla jsem na email , hezký den , Jitka

      Vymazat
    2. Dobry den,
      Moc se omlouvam ale asi mam nastavenou spatnou emailovou adresu...mohla bych Vas poprosit o odpoved na email kamila.maroszova@seznam.cz
      Dekuji
      Kamila

      Vymazat
    3. Dobry den,
      Moc se omlouvam ale asi mam nastavenou spatnou emailovou adresu...mohla bych Vas poprosit o odpoved na email kamila.maroszova@seznam.cz
      Dekuji
      Kamila

      Vymazat
    4. Omlouvám se, ale jak mám uvedeno už v úvodu blogu, na zakázku nepletu... při všech aktivitách pletení prostě nestíhám . Děkuji za pochopení, JItka

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Prosím, bylo by možné získat od vás návod? Bojím se platit na Raverly. Jana Křížová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Omlouvám se, ale nemůžu návod šíŕit dál .... S prvním nákupem na Ravelry mi pomohly dospělé děti a protože jsem nakupovat chtěla , tak jsem se to naučila . Nic na tom není a myslím , že ani není čeho se bát . Je to internetová platba jako každá jiná... A jenom malá poznámka, anglicky neumím :-) stačí překladač . Přeji hodně štěstí

      Vymazat