středa 16. listopadu 2016

Workshop

Měla jsem možnost zúčastnit se workshopu Vlněných sester na téma Fair isle... velmi milé setkání, pár hodin které uběhly jako pár minut... 
měla jsem možnost vidět tolik krásných pletených věciček, které vytváří Helena a Katečina. 
A tak se mi zhmotnily virtuální ,,kamarádky,, můžu-li je tak nazvat - které stojí za blogy, kam tak ráda chodím pro inspiraci a obdivovat co dokáže nadšení, píle a zapálení pro původně jeden koníček.
Moc ráda jsem i s kamáradkou urazila kus cesty, který byl nakonec zakončený návratem ve sněžení a v obavách, abychom dobře dorazily, ale uf, ledovka se nekonala a sníh jsme zvládly. 
 Kdo by měl zájem, můžu jenom doporučit, .... konají se letos ještě dva workshopy - info najdete na stránkách Vlněných sester
 












9 komentářů:

  1. Týýý jooooo .... tolik nádhery ... ty vzory jsou úúúžasné ..... kdysi, v pravěku, jsem se taky snažila o podobné kousky. Je to úúúžasný koníček ..... fandím, obdivuji a objímám. Posílám hubana :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, třeba nějaké vnouče v budoucnosti tě zase k pletení přivedení.. kdoví, ale přála bych ti to, děvče moje zlaté. Je to úžasný relax. Věř mi. Propadla jsem mu stejně, jako šití.

      Vymazat
    2. Jj. všimla jsem si, že v tom jedeš na plné pecky :-) Já mám taky cukání, když vidím ty tvoje krásy, ale FAKT už nemám čas. Nestíhám ani to, co bych měla. Ale líbí se mi to moc .... tak snad, jak píšeš, až budou vnuci :-)
      Posílám hubana a chválíííííím :-*

      Vymazat
  2. Jituš, krásná fotoreportáž z workshopu. Já jsem byla před pár dny taky na jednom workshopu s Vlněnými sestrami v Praze a mám stejné pocity - dopoledne strašně rychle uteklo, že jsem si na konci workshopu říkala, to už je opravdu konec? Holky Katku a Helču znám osobně od léta ze společného pletení v Brně a ode mně mají taky velkou jedničku, za všechno co dělají :-) Krásné podzimní pletení Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to moc fajn a jsem moc ráda, že jsem se odhodlala a vyrazila. Splnilo to očekávání, odreagovala jsem se, něco nového naučila a udělala si radost :-)

      Vymazat
  3. Milá Jitko, díky, že jste s Věrou vážily cestu a dojely za námi! byl to moc příjemný večer i pro nás! velké díky a jsem ráda, že jste dobře dorazily, počasí bylo tedy opravdu nepříjemné:-) Snad někdy opět naviděnou a to už si ten svetr určitě vezmu:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na příští setkání se svetrem se těším... určitě přijedeme. Měly jsme pěkný šok, když jsme vyšly ven a uviděly sice na pohled krásnou bílou nádheru, ale představa cesty před náma.... ale nakonec bylo Brno a okolí nejhorší a pak už se to celkem dalo a dojely jsme v pořádku. Děkujeme ještě jednou za vše a hezké dny Vám oběma. J. a V.

      Vymazat
  4. Milá Jitko! Byl to moc příjemný večer, jsem ráda, že jsme se poznaly osobně - je to opravdu jiné než jen přes blogy:-) Jsem ráda, že cesta domů dopadla dobře - i pro mě to byl šok:-) Srdečně zdravím a doufám, že zas někdy:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Kdysi jsem také norské vzory zkoušela, ale je to opravdu náročné :o). Vlněné sestry na blogu navštěvuji a kochám se krásnými přízemi, jen jsem ještě neměla odvahu si nějakou zakoupit. Snad se brzy rozhoupu.
    Ála

    OdpovědětVymazat