sobota 12. srpna 2017

Micropeach jednobarevný....

Další moje zkušenost s materiálem z Unuo design , tentokrát je to
 Micropeach
 - materiál, který jsem si ošahala poprvé v životě a o kterém jsem před tím neslyšela...
Vybrala jsem modrou barvu - TADY je v odstínu tyrkysovém a najdete zde  i jiné odstíny.
komu se jednobarevka zdá fádní, může se podívat a vybírat  Micropeach s potiskem.
Napřed k šití. Z metru jsem ušila jednoduché kalhoty s kapsami a v pase do gumy pro vnoučata - 3 a 1,5 roku. Sice jsem musela mírně imrovizovat, ale vešly se...
Materiál se mírně třepí, proto jsem ho začistila na overlocku. Nepruží, musela jsem dávat pozor na rozlišení líc - rub.
 Micropeach je vodoodpudivý funkční materiál z všestranným využitím. Jeho voděodolnost není ale dána impregnací, ale tím, že na lícu je jemňoučký chloupek, díky kterému po látce kapka vody sklouzne.
Jsem z něj nadšená... Protože tentokrát jsem chtěla kalhoty vyzkoušet při plné zátěži, šila jsem více jak před měsícem - můžu už říct, že jsme nadšení. Hlavně maminka dětí, které je nosí. Při složení  zaberou minimum místa, jsou pro děti příjemné na nošení a mám vyřídit, že je nosily opravdu hodně a zkouška byla opravdu zátěžová.

 







Žádné komentáře:

Okomentovat